Solutie completa

    Platphorma SQL este o aplicatie economica cu peste +30 de functionalitati si module integrate, proiectate special pentru o evidenta exacta in activitatea companiei tale.

    Testeaza gratuit

    Preturi accesibile

    Dupa ce am analizat nevoile celor peste +5000 de utilizatori, am luat decizia de a dezvolta un sistem ERP modular la un pret permisibil pentru orice IMM din Romania.

    Testeaza gratuit

    Raspuns rapid

    Prin intermediul unei legaturi prestabilite remote control sau VPN acces control am crescut viteza de verificare, identificare si solutionare a situatiei.

    Testeaza gratuit
    Prezentare ERP
    De peste +20 de ani in domeniul dezvoltarii sistemelor de gestiune si contabilitate
    In sfarsit poti avea transparenta totala si o evidenta exacta in activitatea companiei tale!
    •  100% in conformitate cu legislatia financiar contabila in vigoare;
    •  contabilitate primara;
    •  multifirma, multigestiune, multibalanta;
    •  stocuri, obiecte de inventar, mijloace fixe;
    •  centre de profit / centre de cost;
    •  generator de rapoarte;
    •   declaratiile specifice (100, 300, 390, 394) la un singur click!
    Avantaje Platphorma
    Expert in gestionarea afacerilor
    Platphorma este un sistem performant de gestiune a resurselor unei afaceri dotat cu mecanisme informatice robuste, care reusesc sa gestioneze rapid sute de milioane de inregistrari, garantand totodata si integritatea datelor. De asemenea, programul este inzestrat cu mijloace de selectie si sortare, si dispune de un generator performant de situatii.
    Contarea actelor se desfasoara online
    Practic actele sunt contate pe masura ce se introduc. Daca totusi nu exista contari pentru anumite acte, sistemul va inregistra erorile intr-o lista si va va ajuta la rezolvarea lor. Sistemul dispune de un sistem automat de generare a contarilor si de un sistem de asistare in rezolvarea erorilor de contare.
    Nu necesita calcul fisa magazie si preia stoc precedent
    Fisa de magazie este actualizata online, la fel si stocurile initiale pentru fiecare luna. De exemplu, modificarea unei intrari intr-o luna anterioara modifica stocurile initiale si fisele de magazie pentru toate lunile posterioare deschise. Daca una din lunile afectate de modificare este blocata, modificarea nu va mai avea loc.
    Mecanism standardizat de raportare bazat pe tehnologia SQL
    Sistemul de raportare foloseste tehnologia SQL, care poate sa extraga orice informatie din baza de date, si sa o afiseze sub diverse forme. Majoritatea rapoartelor pot fi construite direct de catre utilizatori, datorita unei componente vizuale integrate in sistem.
    Tehnologia de realizare este client-server, folosind motorul de baze de date PostgreSQL
    PostgreSQL este un motor puternic de baze de date. Acesta detine mecanisme puternice pentru asigurarea protectiei si integritatii datelor. Integritatea este asigurata prin modul de lucru tranzactional.
    Balanta, fisele partenerilor si a tertilor nu necesita calcule suplimentare si se face in timp real
    Balanta pe conturi si fisele tertilor se obtin pe baza contarilor si sunt generate online. Daca se doreste modificarea unui act care ar putea schimba situatiile dintr-o luna inchisa deja, aceasta operatie va esua.
    Mecanisme evoluate de asigurare a securitatii si a drepturilor de acces
    Accesul se face la nivel de utilizator pe baza unei parole. PostgreSQL preia sistemul de acces si il extinde la nivelul bazei de date. Operatorilor li se poate limita dreptul de acces la anumite tipuri de acte, gestiuni, perioade, functionalitati etc.
    Functionalitati Standard
    Integrate in Platphorma SQL
    Balanta contabila
      Acest modul sintetizeaza rezultatele, din punct de vedere contabil, al tuturor operatiunilor efectuate de sistem. Din cadrul acestui modul vom avea acces la nomenclatorul de conturi (conform planului de conturi) si nomenclatorul de inregistrari contabile (perechi de conturi ce pot intra in corespondenta).
    Ambele sunt pur consultative si pot fi modificate de utilizator. Principalele date din cadrul acestui modul sunt inregistrarile contabile. In cea mai mare masura acestea sunt transferate din celelalte module, (prin mecanismul de contare automata) urmand ca in acest modul sa se faca mici corectii ale balantei contabile si inregistrarile corespunzatoare inchiderii de luna.
    In urma inregistrarilor contabile programul calculeaza automat balanta contabila analitica si sintetica (in doua variante), fise de cont, registrul jurnal, notele contabile etc. Programul efectueaza automat inchiderea conturilor de venituri si cheltuieli, precum si inchiderea de TVA.
    Produse (Articole)
      Articolele au o larga complexitate pentru a se adapta nevoilor fiecarei industrii. Ele contin tipuri de pret, caracteristici predefinite si vectorizate, clasificare arborescenta, structura parinte-copil, stoc minim si de aprovizionare, dimensiuni, ambalare, volum, loturi, produse complexe, setari contabile complexe, poze si documente.
    Incarcarea lor pe stoc se face la plecare prin inventarele initiale, apoi cu receptii sau note de predare. Scaderea de pe stoc se face cu ajutorul facturilor, bonurilor de consum etc .... Pentru a putea folosi aceste articole in acte, ele trebuie descrise prima data in acest nomenclator. Accesul la acest nomenclator este posibil si direct din acte.
    Casa in lei si in valuta
      In cadrul acestui modul se gestioneaza operatiunile cu numerar. Se pot creea oricate conturi analitice de casa se doreste. Exista posibilitea de a gestiona avansurile si restituirile din deconturi (contul 542) prin legarea acestora de o anumita persoana.
    De asemenea se pot gestiona si avansurile prin conturile 409 si 419, impreuna cu TVA-ul aferent. Platile si incasarile din acest modul se pot lega de furnizori si clienti, precum si de facturile emise sau primite. In acest caz o astfel de operatiune va inchide aceste facturi si va apare automat in fisa clientului sau furnizorului.Cu o singura inregistrare in casa se pot 'inchide' mai multe facturi. Exista si o procedura de inchidere automata a facturilor restante, in limita sumei introduse, in ordinea datei de emitere.
    Fiecare cont isi creaza propriul jurnal de casa. Toate inregistrarile efectuate in acest modul se pot transfera automat in modulul Balanta contabila sub forma de nota centralizata sau necentralizata.
    Banca in lei si in valuta
      In cadrul acestui modul se gestioneaza operatiunile de banca in lei si in valuta. Se pot creea oricate conturi analitice de banca se doreste. Exista posibilitea de a gestiona avansurile si restituirile din deconturi (contul 542) prin legarea acestora de o anumita persoana.
    De asemenea se pot gestiona si avansurile prin conturile 409 si 419, impreuna cu TVA-ul aferent. Platile si incasarile din acest modul se pot lega de furnizori si clienti, precum si de facturile emise sau primite.
    In acest caz o astfel de operatiune va inchide aceste facturi si va apare automat in fisa clientului sau furnizorului. Cu o singura inregistrare in banca se pot 'inchide' mai multe facturi. Exista si o procedura de inchidere automata a facturilor restante, in limita sumei introduse, in ordinea datei de emitere.
    Fiecare cont isi creaza propriul jurnal de banca. Toate inregistrarile efectuate in acest modul se pot transfera automat in modulul Balanta contabila sub forma de nota centralizata sau necentralizata.
    Parteneri (Clienti / Furnizori)
      Acest modul asigura urmarirea analitica a clientilor si furnizorilor. In mod automat facturile emise si primite, incasarile si platile din casa si banca, CEC-urile, deconturile, avansurile si inchiderea avansurilor, compensarile sau decontarile in trei, etc. produc o inregistrare in fisa de client sau furnizor a unei firme.
    Avantajul lucrului cu acest modul este acela ca se poate obtine o situatie exacta a unei firme oricand, fara sa se astepte inchiderea unei balante (care de regula intarzie). De evidentiat este faptul ca se poate vizualiza fisa analitica completa client/ furnizor, sau doar fisa de client, sau doar fisa de 419 a unui client etc.
    Acest modul are si o parte de analiza proprie in care se pot vizualiza clientii cu cele mai mari vanzari precum si graficul vanzarilor pe luni pentru un client, o grupa de clienti sau toti clientii.
    Stocuri
      Sistemul Platphorma permite lucrul cu oricate gestiuni. Gestiunile pot fi grupate in functie de nomenclatorul de produse cu care lucreaza (de exemplu trei depozite de piese auto si alte doua de produse alimentare).
    Articolele unei gestiuni pot fi de mai multe feluri: marfa, ambalaje, materii prime, obiecte de inventar, materiale. De asemenea fiecare articol poate fi incadrat intr-un sistem ierarhic de clasa-subclasa (vezi Nomenclator). Mai exact unui articol ii sunt atribuite urmatoarele campuri: tip-ul (reprezinta contul din contabilitate ex.: 371, 3012, 381, 300 etc.); clasa (reprezinta un cimp de urmarire manageriala ex.: 'Bere', 'Vin', 'Cafea', etc..);
    Terti
      Acest modul asigura urmarirea analitica a terilor (conturile 542, 455, 461, 462 etc). In mod automat toate documentele ce au legatura (prin configurare) cu un tert se vor putea regasi automat in acest modul.
    De asemenea se asigura obtinerea unei balante de terti, cu toate coloanele unei balante de verificare, pentru fiecare cont sintetic si analitic (542, 455, 461, 462, etc).
    Transferuri
      Acest modul asigura gestionarea transferurilor de articole intre gestiunile proprii. Se asigura tiparirea pe formularul standardizat (in diverse tipologii), descarcarea on-line a stocului pentru articolele articolele din gestiunea sursa si incarcarea gestiunii cu articole in gestiunea destinatie.
    Exista mai multe tipuri de acte, fiecare cu specificul lui. Totusi, introducerea acestor acte este in mare parte asemanatoare.
    Deconturi
      Modulul 'Deconturi' permite inregistrarea si urmarirea deconturilor de cheltuieli efectuate de angajatii proprii (contul 542).
    Acest modul opereaza in starnsa corelatie cu modulul 'Casa' (unde se va inregistra avansul spre decontare, precum si restituirea unor sume din decont) si modulul 'Terti' (unde se va urmari fisa tertului '542' si balanta acestuia).
    Imobilizari
      Acest modul asigura gestiunea mijloacelor fixe dintr-o unitate. Ele pot fi adaugate automat pe masura achizitionarii, sau pot fi introduse manual (pentru cele mai vechi).
    Programul va alege codul de clasificare functie de catalogul actualizat, si va calcula automat durata de functionare precum si amortizarea lunara. In cazul mijoacelor fixe mai vechi se va introduce amortizarea existenta (defalcat pe contul de 281 si 8045). De aici inainte amortizarea va fi calculata automat. Programul permite folosire coeficientului de amortizare. Toate inregistrarile efectuate in acest modul se pot transfera automat in modulul Balanta contabila sub forma de nota centralizata sau necentralizata. Sunt permise selectii functie de sectie, cod de clasificare etc.
    Cecuri primite
      In cadrul acestui modul se gestioneaza incasarile cu cecuri sau bilete la ordin.Se pot gestiona si avansurile prin contul 419, impreuna cu TVA-ul aferent, daca avansul respectiv este incasat cu cec.
    Incasarile din acest modul se pot lega de clienti, precum si de facturile emise. In acest caz o astfel de operatiune va inchide aceste facturi si va apare automat in fisa clientului. Cu o singura inregistrare in modulul cecuri se pot 'inchide' mai multe facturi. Exista si o procedura de inchidere automata a facturilor restante, in limita sumei introduse, in ordinea datei de emitere.
    Toate inregistrarile efectuate in acest modul se pot transfera automat in modulul Balanta contabila sub forma de nota centralizata sau necentralizata.
    Cecuri emise
      In cadrul acestui modul se gestioneaza platile cu cecuri sau bilete la ordin. Se pot gestiona si avansurile prin contul 409, impreuna cu TVA-ul aferent, daca avansul respectiv este platit cu cec.
    Platile din acest modul se pot lega de furnizori, precum si de facturile primite. In acest caz o astfel de operatiune va inchide aceste facturi si va apare automat in fisa clientului sau furnizorului. Cu o singura inregistrare in modulul cecuri se pot 'inchide' mai multe facturi. Exista si o procedura de inchidere automata a facturilor restante, in limita sumei introduse, in ordinea datei de emitere.
    Toate inregistrarile efectuate in acest modul se pot transfera automat in modulul Balanta contabila sub forma de nota centralizata sau necentralizata.
    Jurnal furnizori
      Acest modul se va utiliza doar in cazul in care una sau mai multe gestiuni au organizata evidenta dupa metoda 'Pretului cu amanuntul'.
    Accesarea modulului - se face din ecranul principal, apasand butonul 'Jurnal Furnizori'.
    Manager
      In cadrul acestui modul se pot obtine o serie de situatii cu caracter predefinit, situatii ce isi extrag datele din urmatoarele module: Incasari, Plati, Casa, Banca, Documente fiscale (facturi, bonuri fiscale, receptii, etc), Documente non-fiscale dar care sunt in stransa corelatie cu gestiunea (avize, consumuri, etc) si Gestiuni.
    Accesarea modulului - se face din ecranul principal, apasand butonul 'Manager'.
    Compensari
      Modulul compensari permite inregistrarea atat a compensarilor cat si a decontarii in trei.
    Compensarile apar in situatia in care un partener este si client si furnizor (sunt inregistrate in sistem si facturi primite si facturi emisa catre acelasi partener) si apare o situatie de compensare. Nota contabila va fi de forma 401 - 4111, cu suma compensata.
    Parc Auto
      Acest modul este obligatoriu de a fi folosit de catre firmele a caror cheltuiala cu parcul auto este consistenta, dar nu numai. Pe scurt, modulul pune la dispozitie un mecanism puternic de urmarire a masinilor cu tot ce inseamna aceasta: combustibili, piese de schimb, reparatii si service, foi de parcurs detaliate pe masina, sofer si centru de colectare (pentru cine se face transportul).
    Pot fi vizualizati km parcursi pentru firma sau in interes personal, consumul mediu pe o perioada. Cheltuielile pot fi legate de centre de profit, urmand a fi repartizate ulterior in functie de un anumit criteriu (ex.km).
    Centre de profit
      In acest modul se pot prelucra diverse informatii legate contabilitatea in afara bilantului sau anumite informatii extracontabile (clasa 9xx de conturi).
    Programul este inzestrat cu un mecanism complex de colectare a acestor cheltuieli si venituri pe centre de cost sau centre de venit.
    Astfel, din orice modul ce presupune preluarea unui document primar sau inregistrarea unei tranzactii, in afara de inregistrarea lui in contabilitatea financiara se poate face o repartizare asupra unui centru de cost (sau de venit).
    Definirea centrlor de cost si/sau venit, precum si prelucrarea rezultatelor se realizeaza in acest modul denumit Centre de cost.
    Productie
      Organizarea activitatii de productie consta in stabilirea comenzilor de productie, calculul necesarului pe baza retetarelor, antecalculul pretului articolului produs, lansarea in productie pe baza ordinelor de executie a loturilor de produse, intocmirea bonurilor de consum pentru materia prima folosita, intocmirea notelor de predare pentru produsele finite rezultate si in final, calculul pretului real de productie.
    Trebuie avut in vedere ca o anumita comanda poate sa fie realizata in mai multe etape (ordine de excutie), iar consumurile pentru o anumita etapa pot fi decalate in timp.
    In multe cazuri este necesara asigurarea trasabilitatii. Aceasta inseamna, ca pentru fiecare din loturile de produse finite obtinute, sa cunoastem din ce loturi au venit materiile prime (macar pentru o parte din aceste materii prime).
    Nu in ultimul rand trebuie avute in vedere drepturile si responsabilitatile personalului in asigurarea acestui flux.
    In urma completarii unei comenzi de productie si a unui retetar se pot estima consumurile de materii prime si manopera. Comanda de productie este data in lucru pe baza ordinelor de executie. Pe masura ce se consuma materiile prime, se completeaza bonurile de consum. La predarea produselor finite se intocmesc Notele de Predare. Pe baza consumurilor reale se poate calcula pretul de cost.
    Module Specifice
    Configureaza sistemul dupa nevoile companiei tale
    CRM Profesional
    Prezentare Modul
    Sistemul CRM este un sistem de gestionare a relatiilor cu clientii actuali si viitori. El permite urmarirea tuturor interactiunilor cu un client de la stagiul de prospect la incheierea unui contract si continuarea relatiei furnizor-client.
    Oferă toate informatiile necesare pentru o analiza completa a procesului de vanzare si negociere cu un client
    Pentru fiecare client puteti observa starea contractului fie el semnat, in negocieri sau refuzat.
    Generarea fiselor de client se face automat din formularele websiteului dumneavoastra
    Creste productivitatea echipei de vanzari, avand acces instant la toate cerintele clientului
    Afli simplu care dintre canale de achizitie sunt cele mai eficiente
    Caracteristici Generale

    Cronuri - fiecare rezolutie poate fi transformata intr-un cron. Cronurile avertizeaza agentii asupra anumitor actiuni care trebuie facute in curand. De exemplu se poate seta un cron in care agentul este avertizat ca un client asteapta astazi un telefon. Cand agentul deschide CRM-ul in meniul principal va vedea lista cu toate cronurile programate pentru ziua curenta.

    Istoric - in fisa client agentii pot urmari istoricul clientilor. Acest istoric consta in toate rezolutiile si cronurile care au fost asociate cu clientul respectiv de la prima interactiune. Astfel, va putea stii daca anumite probleme au mai aparut in trecut si cum au fost rezolvate, sau daca a fost trimisa o oferta, etc.

    Canal de contact - in fisa clientului poti afla de unde a auzit de serviciile oferite sau de unde a fost el contactat. Astfel poti afla simplu care canale de achizitionare clienti sunt cele mai eficiente.

    Starea contractului - pentru fiecare client puteti observa starea contractului fie el semnat, in negocieri sau refuzat.

    Formulare - puteti lega formularele din website direct de modulul CRM. In momentul in care clientul introduce datele in formular programul va genera o noua fisa client impreuna cu toate datele oferite.

    Managementul Documentelor
    Prezentare Modul
    Modulul de management al documentelor va permite arhivarea electronica a registraturii firmei. Fiecare contract, factura de utilitati sau orice alt document poate fi stocat direct in baza de date.
    Deasemenea permite introducerea oricarui tip de document. Acesta poate fi introdus ori direct din format electronic, ori scanat, or creat direct in program. Fiecarui document introdus ii va fi asociat un partener si o persoana.
    Caracteristici Generale

    Urmareste schimbarile si anexele contractelor - odata introdus in modulul de management al documentelor, contractele sau alte documente vor putea fi modificate doar de utilizatori autorizati. Dupa ce a fost efectuata si salvata o modificare, aceasta va crea o varianta noua a contractului care va aparea in lista. In acest mod puteti urmarii cum evoluteaza contractul.

    Seteaza Cron-uri - modulul ne permite sa introducem un cron care ne va atentiona inainte de expirarea unui contract (de exemplu de telefonie mobila sau leasing) sau a unui serviciu. Acest lucru ne va da posibilitatea sa ne pregatim din timp pentru a re-negocia un contract.

    Acorda Drepturi - restrictioneaza accesul si drepturile utilizatorilor si urmariti ce schimbari face fiecare utilizator unui document.

    Aprovizionare si desfacere
    Prezentare Modul
    Personalizati orice act cu text formatat si imagini pentru fiecare produs si creati oferte pentru parteneri direct din program.

    Actele se pot trimite din program pe email, cu atasare PDF si ofera un sistem pentru gestionarea actiunilor de marketing cu fiecare partener in parte, astfel veti sti exact ce, cui si cand ati trimis diverse oferte, emailuri,campanii publicitare.

    Modulul mai ofera crearea de conturi partener pe internet, cu posibilitatea de logare si consultare online a situatiilor si a actelor si se leaga de un program destinat distribuitorilor pentru consultanta stocurilor siefectuarea de comenzi.

    Avantajele utilizarii Modulului Managementul aprovizionarii si desfacerii
    Aprovizionare - acest modul va permite gestionarea eficienta a comenzilor catre furnizori sau a comenzilor interne (de productie). Modulul va pune la dispozitie un sistem performant de rezervari si de calcul necesar.
    Desfacere - solutioneaza problemele legate de disponibilitatea stocului si data livrarii comenzilor. Cu ajutorul acestui modul se pot rezerva produse din stoc cu ajutorul Comenzilor primite. Acestea se transforma in factura sau aviz cu un sigur click!
    Transparenta - cu ajutorul acestui modul veti putea vedea in orice moment, cu usurinta, pentru fiecare produs in parte, stocul din magazin si din depozite, comenzile de la clienti precum si comenzile catre furnizori si veti putea calcula necesarul optim de aprovizionat.
    Modul POS
    Prezentare Modul
    Modul nativ integrat in PlatphormaSQL, are o interfata moderna de tip Windows10. Sistemul de vanzare este cel cu scanare code bar.

    Prin modulul POS este asigurata inregistrarea si procesarea tranzactiilor efectuate in cadrul activitatilor de vanzare cu amanuntul, acesta permitand emiterea si tiparirea bonurilor fiscale, centralizarea si urmarirea vanzarilor companiei prin bonuri fiscale, obtinerea de rapoarte fiscale si setarea imprimantei fiscale.

    Interfata configurabila in functie de necesitati - integral cu monitor touch-screen sau computer obisnuit
    Integrat cu majoritatea caselor de marcat
    Posibilitatea de a rula atat online cat si offline
    Posibilitatea de administrare a programelor de fidelizare (carduri de fidelizare, puncte etc.)
    Generarea facturii de vanzare la cererea clientului, ulterior vanzarii pe bon fiscal
    Posibilitatea tiparirii etichetelor pe imprimante obisnuite cu jet sau laser
    Caracteristici Generale

    Lucreaza cu case de marcat Optima, Euro, Datecs, Sapel, etc. dar prin intermediul driver-ului universal poate fi configurat sa lucreze si cu alte case de marcat.

    Pentru articolele ce nu au o codificare de la furnizor se pot tipari etichete cu cod de bare (CODE 39) pe orice imprimanta cu jet sau laser. Vor fi tiparite un numar de etichete egal cu cantitatea din receptie.

    Sistemul de vanzare este cel cu scanare code bar. In mod normal se scaneaza produsele unul cate unul cu posibilitatea de a introduce cantitatea. Exista si produse la care sistemul cere in mod obligatoriu si cantitatea. De asemenea, sistemul poate fi configurat sa citeasca cantitatea direct din code bar (EAN 13 sau EAN 128), in cazul existentei cantarelor cu etichetare.

    Pentru cumparatorii persoane juridice se poate tipari si factura fiscala pe imprimante obisnuite.

    Dupa ce bonul este terminat este trimis catre casa de marcat (imprimanta fiscala) unde este tiparit si fiscalizat.

    Datele sunt imediat preluate in sistemul finaciar contabil ResurseERP, iar actualizarea stocurilor si a fisei de magazie se face on-line.

    Managamentul proiectelor
    Service auto si utilaje
    Turism
    Programari si rezervari online
    Sincronizare date din alte aplicatii
    Administrare parcari
    Managementul utilitatilor
    Tipografie
    Modul de optica medicala
    Modul retele
    Kit Legislativ 2021
    Preturi Update 2021
    Preturile sunt valabile pe tot parcursul anului 2021. Kitul de update include toate modificarile functionale si contabile ale sistemului Platphorma SQL.
    100
    + TVA
    Update Platphorma SQL - Server
    40
    + TVA
    Update Platphorma SQL - Client
    Ofertele noastre
    Alege varianta potrivita afacerii tale
    Platphorma SQL
      Licenta Client
    400 + TVA
      Licenta Server
    600 + TVA
    Platphorma SQL
    Destinat IMM-urilor de orice marime ce doresc solutii complete pentru gestiunea afacerii
      Licenta Client
    400 + TVA
      Licenta Server
    600 + TVA
    Modul POS
    300 Euro + TVA
    Managementul aprovizionarii si desfacerii
    2000 Euro + TVA
    Modul managementul documentelor
    600 Euro + TVA
    Modul CRM (inclusiv managementul documentelor)
    1200 Euro + TVA
    Modul conectare case de marcat
    80 Euro + TVA
    Modul managementul proiectelor
    1600 Euro + TVA
    Service auto si utilaje
    500 Euro + TVA
    Turism - alimentatie publica
    300 Euro + TVA
    Turism - receptie hoteliera
    300 Euro + TVA
    Turism - cuprinde ambele module de mai sus
    500 Euro + TVA
    Programari si rezervari online
    500 Euro + TVA
    Sincronizare date in alte app
    Negociabil in functie de cerintele clientului
    Administrare parcari
    600 Euro + TVA
    Managementul Utilitatilor
    1000 Euro + TVA
    Modul tipografie
    3000 Euro + TVA
    Modul optica medicala
    1000 Euro + TVA
    Modul retele
    400 Euro + TVA / retea si CUI
    Modul lucru in multibalanta
    300 Euro + TVA
    realizat in tehnologia client-server
    PostgreSQL si Embarcadero
    Sistemul respecta principiul introducerii unice a datelor si ofera o flexibilitate deosebita in simularea situatiilor speciale.
    PostgreSQL
    Este un sistem de baze de date puternic, open source, care folosește și extinde limbajul SQL combinat cu multe caracteristici care stochează și scalează în siguranță cele mai complicate sarcini de lucru de date. Originile PostgreSQL datează din 1986 ca parte a proiectului POSTGRES de la Universitatea din California la Berkeley și are peste 30 de ani de dezvoltare activă pe platforma de bază. PostgreSQL și-a câștigat o reputație puternică pentru arhitectura dovedită, fiabilitatea, integritatea datelor, setul de caracteristici robuste, extensibilitatea și dedicarea comunității open source din spatele software-ului pentru a furniza în mod constant soluții performante și inovatoare. PostgreSQL rulează pe toate sistemele de operare majore, este compatibil cu ACID din 2001 și are programe de completare puternice, cum ar fi popularul extensor de baze de date geospațiale PostGIS. Nu este o surpriză faptul că PostgreSQL a devenit baza de date relațională open source la alegere pentru mulți oameni și organizații.
    Embarcadero RAD Studio 10.3 Rio
    RAD Studio este cel mai rapid mod de a dezvolta aplicații native cross-platform de înaltă performanță cu servicii cloud flexibile și conectivitate IoT largă. Oferă controale VCL puternice pentru Windows 10 și permite dezvoltarea FMX pentru Windows, macOS, Android, iOS și Linux. RAD Studio acceptă Delphi sau C ++ cu o gamă largă de servicii pentru Enterprise Strong Development. Îmbunătățirile includ memoria dublă disponibilă pentru proiecte mari, suport extins multi-monitor, Inspector de obiecte îmbunătățit și multe altele. RAD Studio oferă de 5 ori viteza de dezvoltare și implementare pe mai multe platforme desktop, mobile, cloud și de baze de date, inclusiv Windows 10 pe 32 și 64 de biți.
    Intrebari frecvente
    Pentru serviciul de asistenta
    Î.
    Eroare la generarea declaratiilor:
    "Eroare citire tipuri declaratii instalate: java.lang.NullPointerException".
    E.
    De cele mai multe ori antivirusul sau windows defender blocheaza actualizarea fisierelor din folderul DIST (PlatphormaSQL\declaratii2012\dist).
    R.
    Fie se adauga folderul in exceptii, in antivirus sau windows defender, fie se copiaza manual folderul DIST de pe un calculator unde se reuseste actualizarea.
    Î.
    Eroare la generare D300: "F: validari globale, eroare structura: sectiune necunoscuta".
    E.
    Acest mesaj apare atunci cand se selecteaza declaratia gresita din lista, de ex: D301.
    R.
    Trebuie selectat D300.
    Î.
    Eroare la cautare firma dupa CUI: "https: webservicesp.anaf.ro: platitortvarest/apa/V3/WS/TVA".
    E.
    De cele mai multe ori acest mesaj apare cand site-ul celor de la ANAF intampina probleme sau cand sunt probleme cu conexiunea la internet pe calculatorul respectiv.
    R.
    Trebuie asteptat pana remediaza ei problema, respectiv pana ce calculatorul are o conexiune buna la internet.
    Î.
    Eroare la deschiderea oricarui tip de raport: "ERROR: relation "vw_actall" does not exist; Error while executing the query.".
    E.
    Atunci cand se intrerupe procesul de update al programului poate aparea acest mesaj.
    R.
    Trebuie reluat procesul de Actualizare, Update baza si Actualizare rapoarte si printuri, in aceasta ordine.
    Î.
    Eroare la generarea declaratiilor: "F: validari globale, eroare: Eroare fatala de parsare: 'com.sun.org.apache.xerces.internal. impl.io.MalformedByteSequenceException: Invalid byte 2 of 3-byte UTF-8 sequence.'
    E.
    Acest mesaj apare atunci cand in nomenclatorul de Parteneri, sunt una sau mai multe firme/persoane fizice care contin diacritice (ex: ä,è,á,ò).
    R.
    Cu ajutorul butonului "Verifica platitor TVA" va aduce datele automat daca ati introdus CUI-ul corect, sau daca sunt firme din afara Romaniei sa modificati manual denumirea unde sunt prezente caracterele cu diacritice.
    Manual Online
    Pentru o intelegere mai ampla a solutiilor oferite punem la dispozitia clientilor nostri si un manual digital
    Click aici